Regulamin udzielania porad on-line (E-porady)
- Warunkiem korzystania z Usług jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu przez Usługobiorcę.
- Klienci zainteresowani uzyskaniem e-porady mogą wysłać na adres mailowy: info@podkarpackie-inwestycje.pl , zapytanie, w którym opiszą temat, w sprawie którego chcieliby uzyskać poradę. Dla uzyskania wyczerpującej informacji w krótkim czasie zalecane jest wskazanie w treści zapytania wszystkich istotnych aspektów danej sprawy. W treści zapytania nie jest konieczne wskazywanie danych identyfikujących występującego o poradę.
- Wysłanie do Podkarpackie-Inwestycje.pl, zapytania nie wiąże się z płatnościami. Po otrzymaniu od Państwa wiadomości, dokonamy wyceny porady i poinformujemy o niej pytającego.
- Gdy zapytanie ofertowe będzie możliwe do realizacji, Zamawiający otrzymuje w przeciągu 24h-48h od chwili odebrania zapytania stosowne potwierdzenie-ofertę (pocztą elektroniczną lub telefonicznie). W przypadku, jeśli udzielenie porady wymaga uzyskania bardziej szczegółowych informacji, Klient może być proszony o uzupełnienie przesłanych drogą mailową informacji.
- Koszt wynagrodzenia za udzielenie porady, w przypadku mniej skomplikowanych spraw, zaczyna się od 50 zł + VAT.
- Należy zachowywać ciągłość korespondencji mailowej w kontaktach z Podkarpackie-Inwestycje.pl , korzystając za każdym razem z opcji -Odpowiedz- w poczcie e-mail.
- W zależności od rodzaju sprawy będącej przedmiotem porady i jej stopnia zawiłości, porady udzielane są najpóźniej w przeciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty wynagrodzenia na wskazanym do wpłaty rachunku bankowym. W niedzielę i dni świąteczne porady nie są udzielane.
- Podkarpackie-Inwestycje.pl zastrzega sobie prawo w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia, do wydłużenia terminu jego realizacji. Taka zmiana może być niezbędna w celu przygotowania zamówienia na oczekiwanym przez Zamawiającego poziomie. Zamawiający zostanie o takiej propozycji zmiany powiadomiony i może od zlecenia w takim przypadku odstąpić uznając, że nowy termin jest nie do zaakceptowania. Zgoda na wydłużenie terminu realizacji nie wpływa na zmianę ceny zamówienia.
- Wszystkie istotne uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Podkarpackie-Inwestycje.pl mogące mieć wpływ na realizację zamówienia, odbywają się drogą mailową lub muszą być potwierdzone pisemnie.
- Porada przesyłana jest drogą elektroniczną. Na życzenie Klienta treść porady może być mu również doręczona w formie pisemnej - osobiście w uzgodnionym przez obie strony miejscu lub przesyłką pocztową na wskazany przez Klienta adres. Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający.
- Jeśli Klient życzy sobie wystawienia i doręczenia faktury VAT za udzielenie porady, prosimy o wskazanie w e-mailu danych do faktury.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany powyższych postanowień i opublikowanie nowego regulaminu na tej stronie.