Regulamin udzielania porad on-line (E-porady)

  1. Warunkiem korzystania z Usług jest akceptacja  niniejszego Regulaminu.
  2. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu przez Usługobiorcę.
  3. Klienci zainteresowani uzyskaniem e-porady mogą wysłać  na adres mailowy: info@podkarpackie-inwestycje.pl , zapytanie, w którym opiszą temat, w sprawie którego chcieliby uzyskać poradę. Dla uzyskania wyczerpującej informacji w krótkim czasie zalecane jest wskazanie w treści zapytania wszystkich istotnych aspektów danej sprawy. W treści zapytania nie jest konieczne wskazywanie danych identyfikujących występującego o poradę.
  4. Wysłanie do Podkarpackie-Inwestycje.pl,  zapytania nie wiąże się z płatnościami. Po otrzymaniu od Państwa wiadomości, dokonamy wyceny porady i poinformujemy o niej pytającego.
  5. Gdy zapytanie ofertowe będzie możliwe do realizacji, Zamawiający otrzymuje w przeciągu 24h-48h od chwili odebrania zapytania  stosowne potwierdzenie-ofertę (pocztą elektroniczną lub telefonicznie). W przypadku, jeśli udzielenie porady wymaga uzyskania bardziej szczegółowych informacji, Klient może być proszony o uzupełnienie przesłanych drogą mailową informacji.
  6. Koszt wynagrodzenia za udzielenie porady, w przypadku mniej skomplikowanych spraw, zaczyna się od 50 zł + VAT.
  7. Należy zachowywać ciągłość korespondencji mailowej w kontaktach z Podkarpackie-Inwestycje.pl ,  korzystając za każdym razem z opcji  -Odpowiedz- w poczcie e-mail.
  8. W zależności od rodzaju sprawy będącej przedmiotem porady i jej stopnia zawiłości, porady udzielane są najpóźniej w przeciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty wynagrodzenia na wskazanym do wpłaty rachunku bankowym. W niedzielę i dni świąteczne porady  nie są udzielane.
  9. Podkarpackie-Inwestycje.pl zastrzega sobie prawo w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia, do wydłużenia terminu jego realizacji. Taka zmiana może być niezbędna w celu przygotowania zamówienia na oczekiwanym przez Zamawiającego poziomie. Zamawiający zostanie o takiej propozycji zmiany powiadomiony i może od zlecenia w takim przypadku odstąpić uznając, że nowy termin jest nie do zaakceptowania. Zgoda na wydłużenie terminu realizacji nie wpływa na zmianę ceny zamówienia.
  10. Wszystkie istotne uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Podkarpackie-Inwestycje.pl mogące mieć wpływ na realizację zamówienia, odbywają się drogą mailową lub muszą być potwierdzone pisemnie.
  11. Porada przesyłana jest drogą elektroniczną. Na życzenie Klienta treść porady może być mu również doręczona w formie pisemnej -  osobiście w uzgodnionym przez obie strony miejscu  lub przesyłką pocztową na wskazany przez Klienta adres. Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający.
  12. Jeśli Klient życzy sobie wystawienia i doręczenia faktury VAT za udzielenie porady, prosimy  o wskazanie w e-mailu danych do faktury.
  13. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany powyższych postanowień i opublikowanie nowego regulaminu na tej stronie.